Vaba- ja eratreeningud märts 2021

Alates 1.03.2021 on kehtestatud täiendavad piirangud treeningutele, mistõttu ei toimu tavapäraseid grupitreeninguid. Sisetingimustes on lubatud sportimine ja treenimine, kui on tagatud kontaktivaba individuaaltegevus ja -treening, sealhulgas juhendajaga. Sportimisel tuleb hoida vähemalt kahemeetrist vahemaad.

Pane tähele:

  • Palun kanna siseruumides maski (üle 12 a), enne ja pärast treeninguid. Mask ei ole kohustuslik treenimise ajal.
  • Desinfitseeri käsi välisuste juures/ saalis.
  • Hoia omavahelist distantsi nii enne, trenni ajal kui ka pärast trenni.
  • Võta kaasa oma joogipudel.
  • Peale treeningut lahku saalist ja majast. Palun ära jää garderoobi, ooteruumi ootama.
  1. VABATREENINGUD.

 Kehtivad nõuded vabatreeningule:

1) Saali võib tulla ainult VK Akrose liige (treener kontrollib liikmelisust), mitteliikmetele vabatreeningud pole lubatud.

2) Vabatreeningule võib tulla vaid nendel päevadel, kui toimuvad võimleja tavapärased treeningud. Nt kui võimleja treeningud toimuvad esmaspäeval ja kolmapäeval, siis võib ka vabatreeningule tulla vaid nendel päevadel. Vabatreeningul võib osaleda nädala jooksul nii palju kordi, kui mitu tavatreeningut võimlejal on tavapäraselt.

3) Vabatreeningul võib viibida vaid senikaua, kui pikalt kestab tavatreening. Nt kui tavapäraselt kestab treening 60 min, siis ka vabatreeningul on lubatud viibida saalis maksimaalselt 60 min. Ajavahemikku, mil soovitakse treenida, võib valida vastavalt saali lahtiolekuaegadele (ei pea tulema oma tavapärastel treeningaegadel). Treener registreerib algus- ja lõppaja ning kontrollib selle täitmist võimleja poolt.

4) Vabatreening toimub individuaalselt ja võimleja treenib iseseisvalt. Vajaduse korral saab küsida saalis viibivalt treenerilt abi.

5) Veebruaris toimuvad vabatreeningud sisalduvad veebruari kuutasudes ning täiendavat tasu ei lisandu.
6) Kui võimleja on haige või on haiguse sümptomid (köha, nohu, palavik, kurguvalu, nõrkus), isolatsioonis või karantiinis, siis on Akrose ruumidesse tulek keelatud. Treener on kohustatud haigussümpomitega isikud koju saatma.

7) Siseruumis vältida otsest kontakti teiste võimlejatega ning jälgida, et ollakse hajutatult (minimaalselt 2 m vahet).

8) Akrose ruumides järgib võimleja treeneri juhiseid. Treener on kohustatud isikud, kes ei allu korraldustele, Akrose ruumidest välja saatma.

 

Tuglase 14 lahtiolekuajad:

E 8.03 kell 14.00- 21.00 vabatreening

T 9.03 kell 14.00- 21.00 vabatreening

K 10.03 kell 14.00- 21.00 vabatreening

N 11.03 kell 14.00- 21.00 vabatreening

R 12.03 14.00-21.00 vabatreening

 

Näituse 33 lahtiolekuajad:

E 8.03

14.00-18.30 5-14 a vabatreening

T 9.03

9.00-11.30 mudilased (2-4 a) vabatreening

11.30-12.30 MHG 1. kl treening

14.00-16.30 8-14 a akrobaatika vabatreening

16.30-18.30 mudilased (2-4 a) vabatreening

18.30-21.00 slackline vabatreening

K 10.03

14.00-18.30 5-14 a vabatreening

N 11.03

9.00-11.30 mudilased (2-4 a) vabatreening

11.30-12.30 MHG 1. kl treening

14.00-16.30 8-14 a akrobaatika vabatreening

16.30-18.30 mudilased (2-4 a) vabatreening

18.30-21.00 slackline vabatreening

R 12.03

9.30-12.30 mudilaste (2-4 a) vabatreening.

15.30-19.30 mudilaste (2-4 a) vabatreening.

 

Õpetaja 9a lahtiolekuajad:

E 8.03 kell 14.00- 20.00 vabatreening (parkuur ja õhuakrobaatika)

T 9.03 kell 14.00- 20.00 vabatreening (parkuur ja õhuakrobaatika)

K 10.03 kell 14.00- 20.00 vabatreening (parkuur ja õhuakrobaatika)

N 11.03 kell 14.00- 20.00 vabatreening (parkuur ja õhuakrobaatika)

R 12.03 kell 14.00- 20.00 vabatreening (parkuur ja õhuakrobaatika)

 

  1. ERATREENINGUD.

Kõigil huvilistel on võimalik teha Akrose treeneritega eratreeninguid (akrobaatika, slackline, parkuur, õhuakrobaatika, tsirkus, üldkehaline ettevalmistus).
Täpsemalt on võimalik kokku leppida aeg, koht, teema ja tingimused personaalselt treeneriga.

Eratreening ei kuulu kuutasu sisse ning hind kujuneb vastavalt soovidele.
Treenerite kontaktid leiate: http://akros.ee/kontakt