2- 4-aastased

NB! 22.-26.02.2021 on muudatused 2-4 a (Võimlemine 1-14 gruppide) treeninggraafikus.

Vaata järele: http://akros.ee/2-4-a-mudilaste-vabatreeningud-22-28-02-2021

E

  • Võimlemine 14 (2-3 a): E 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Hans Christjan Lilles. UUS GRUPP! Alustab 22.02.2021
  • Võimlemine 1 (3-4 a): E 16.45-17.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 2 (3-4 a): E 17.45-18.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!

T

  • Võimlemine 3 (2-3 a): T 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 4 (3-4 a): T 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. 

K

  • Võimlemine 13 (3-4 a): K 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Hans Christjan Lilles. UUS GRUPP! Alustab 17.02.2021
  • Võimlemine 5 (3-4 a): K 16.45-17.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 6 (3-4 a): K 17.45-18.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!

N

  • Võimlemine 7 (2-3 a): N 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 8 (3-4 a): N 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!

R

  • UUS!* Mudilaste vabatreening (1-4 a): R 9.30-12.30, Näituse 33. Eelregistreerimine Facebooki grupis.
  • Võimlemine 9 (2-3 a): R 15.30-16.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 10 (2-3 a): R 16.30-17.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 11 (3-4 a): R 17.30-18.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!
  • Võimlemine 12 (3-4 a): R 18.30-19.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. GRUPP TÄITUNUD!

* Mudilaste vabatreeningul ühtset grupitreeningut või organiseeritud tegevusi ei toimu. Paneme üles “taksitusraja”, mida saab iseseisvalt läbida või teha harjutusi ka omal soovil. Hea võimalus veeta aega oma lapsega. Siseruumis vältida otsest kontakti teiste saalisviibijatega ning jälgida, et ollakse hajutatult (minimaalselt 2 m vahet). Vajalik eelregistreerimine  Facebooki grupis. Ühel ajal saab registreerida üks osaleja (erandina võivad tulla samal ajal ühe pere lapsed).

Tähtis info osalejatele:

  1. Riietus ja joogipudel. Lühikesed püksid, T-särk. Võimleme paljajalu, sokkides või võimlemissussides. Kaasa joogipudel. Teeme treeningu jooksul joogipause.
  2. Riiete vahetamine. Riideid on võimalik vahetada garderoobides. Lapsi on aga palju, seega püüdke võimalusel trenniriided enne tulekut selga panna, siis on kohapeal lihtsam.
  3. Ooteaeg enne treeningut. Palun jälgige, et lapse(ed) eesruumis ei jookseks. Võimaluse korral käige tualetis.
  4. Treeningu ajal on ühel lapsevanemal on võimalik saalis viibida ning vajadusel last abistada ja julgestada.
  5. Kohalolijate märkimine ja osalemiskordade arvestamine. Lapsevanemad märgivad treeningu kestel paberkandjal olevasse tabelisse lapse osalemise  käesolevas tunnis. Palume pidada ka endal arvestust (eriti need, kes soetanud 10-korra pääsme).
  6. Treeningtasu
  • Esimene (proovi)treening on tasuta.
  • Võimlemine 1-12 treenigrühmadele kehtib korrratasu 7 eurot.
  • Kui samast perest treenib klubis samaaegselt kaks või enam liiget, siis on teise jne osaleja tasu 5 eurot korra eest.
  • Võimalik on soetada 10-korra pääse (kehtib ainult Võimlemine 1-12 rühmadele), mis maksab 65 eurot. Pere teise jne osaleja 10-kaart maksab 45 eurot.
  • Tasumine toimub ainult pangaülekandega (!).

Makse saaja: Võimlemisklubi Akros

IBAN: EE712200221046955891 (Swedbank)

Selgituseks: võimleja nimi, treeninggrupp, kuu(d)/ 10-korra pääse.

  • Kui soovite soetada 10-korra pääsme, siis palume seda teha peale proovitreeningut (aga enne teist treeningut).
  • Kui tasute kordade arvestuses, siis tasuge tagantjärele kuu eest (saadame ka arve) hiljemalt järgmise kuu 10-ndaks kuupäevaks.
  • Treeningutest puudumine ei vabasta täielikult liikmetasust. Puududes tundidest terve kuu või käies kuu jooksul vaid ühes tunnis, on kohatasu 14 eurot (või arvestame maha 10-korra pääsmelt 2 korda).
  • Võimlemisklubi Akros  treeningmaksudelt on võimalik taotleda tulumaksu tagastust (kuni 26 aastastel võimlejatel).

Gruppide kujunemine. Palume lapsevanematelt kannatust ja mõistvust, kui esimesel kuul on lapsi grupis väga palju. Kogemused näitavad, et grupid kujunevad aja jooksul välja vastavalt pere logistikale, lapse valmisolekule jne. Kindlasti suhelge treeneriga ja arutage, kuidas lapsele leida sobivaim võimalus treenimiseks.