2- 4-aastased

Registreerimine uue hooaja 2021/2022 treeningutele:

1) Tutvu alloleva tunniplaaniga.

2) Leia sobivaim treeninggrupp ja jäta meelde grupi nimi ja nr (nt Akrobaatika 1, Parkuur 6 vms).

3) Palun tutvu ka treeningtasude maksmise korra ja hinnakirjaga: http://akros.ee/treeningtasu

4) REGISTREERIMINE:

4.1) kui võimleja on juba Akrose liige (osalenud juba treeningutel ning täidetud liikmetaotlus), siis täida registreerimisankeet: https://forms.gle/1CbTYnnCKBGoZKw66

4.2) kui veel pole Akrose liige, aga soovid liituda treeningutega, siis täida LIIKMETAOTLUS: http://akros.ee/liikmetaotlus

Palun jälgi, et kõik liikmetaotluse kohustuslikud väljad oleksid korrektselt täidetud.

5) Püüame vastata registreerimisankeedile/ liikmetaotlusele nii kiiresti kui võimalik.

6) Treeningud algavad 3. septembrist.

7) Treeninggruppide valik ja kohtade arv sõltub vabade kohtade olemasolust. Võib juhtuda, et grupp, millega soovisite liituda, on juba täitunud. Vabandame.

Kui ükski vaba grupp ei sobi, siis saad täita ankeedi OOTEJÄRJEKORDA.

Võib juhtuda, et soovitud grupis tekib siiski vaba koht.
Et saaksime Sinuga ühendust võtta ja kohta pakkuda, siis palun täida käesolev ankeet.

Palun täida OOTEJÄRJEKORRA ankeet: https://forms.gle/PuyzdK357B1kXDkP8

8) Kui tekib küsimusi, siis soovitame helistada 5246141 (Heigo Klaos)

Anname endast parima, et kõik soovijad leiaksid endale sobiva grupi.

Palume mõistvat suhtumist, kannatlikkust ja meeldivat koostööd.

 

Teie Võimlemisklubi Akros

Lisainfo: 5246141 (Heigo Klaos), akros@akros.ee

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 2021/2022 tunniplaan (treeningud algavad 3. septembrist 2021)

E

  • Võimlemine 14 (2-3 a): E 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos.
  • Võimlemine 15 (3-4 a): E 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 1 (3-4 a): E 16.45-17.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 2 (3-4 a): E 17.30-18.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.

T

  • Võimlemine 3 (2-3 a): T 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos.
  • Võimlemine 4 (3-4 a): T 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. 

K

  • Võimlemine 13 (3-4 a): K 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 16 (2-3 a): K 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 5 (3-4 a): K 16.45-17.30, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 6 (3-4 a): K 17.30-18.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.

N

  • Võimlemine 7 (2-3 a): N 9.30-10.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. 
  • Võimlemine 8 (3-4 a): N 10.30-11.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.

R

  • Mudilaste vabatreening* (1-4 a): R 9.30-12.30, Näituse 33. NB! Eelnevalt ette pole vaja registreerida. 
  • Võimlemine 9 (2-3 a): R 15.30-16.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 10 (2-3 a): R 16.30-17.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 11 (3-4 a): R 17.30-18.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.
  • Võimlemine 12 (3-4 a): R 18.30-19.15, Näituse 33. Treener Heigo Klaos. Grupp täitunud. Vabu kohti hetkel ei ole! Vabandame.

* Mudilaste vabatreeningul ühtset grupitreeningut või organiseeritud tegevusi ei toimu. Paneme üles “taksitusraja”, mida saab iseseisvalt läbida või teha harjutusi ka omal soovil. Vajadusel saate treenerilt abi küsida. Saalis on antud ajavahemikul võimalik olla 50 minutit. Korratasu 7 eurot. Tasumine pangaülekandega. Piisab, kui tulete kohale ning eelnevat registeerimist vaja teha pole vaja. Vaadake eelnevalt üle ka reeglid: http://akros.ee/reeglid2021

TÄHTIS INFO Võimlemine 1-16 gruppide osalejatele:

  1. Äpp. Soovitame oma telefoni alla laadida Sportlyzeri Lapsevanema äpp. Täpsem info ja link: http://akros.ee/sportlyzer
  2. Palume märkida lapse osalemine/ mitteosalemine esimesel võimalusel enne trenni Sportlyzeri Lapsevanema äpi abil. See võimaldaks treeneril paremini treeningtundi planeerida. Juhul, kui teil ei ole mingil põhjusel võimalik teatada äpi abil, siis sellest ei juhtu ka midagi. E-mailitsi, SMS-i vms teel pole vaja teatada.
  3. Riietus ja joogipudel. Lühikesed püksid, T-särk. Võimleme paljajalu, sokkides või võimlemissussides. Kaasa joogipudel. Teeme treeningu jooksul joogipause.
  4. Riiete vahetamine. Riideid on võimalik vahetada garderoobides. Lapsi on aga palju, soovitame võimalusel trenniriided enne tulekut selga panna, siis on kohapeal lihtsam.
  5. Enesetunne. Kui võimleja/ saatev lapsevanem on haige või on haiguse sümptomid (köha, nohu, palavik, kurguvalu, nõrkus), siis on treeningule tulek keelatud. Treener on kohustatud haigussümpomitega isikud koju saatma.
  6. Mask. Eesruumis (riietusruumides, koridorides) on täiskasvanutel kohustus kanda maski. Soovitame eesruumides maski kanda ka üle 12-aastastel noortel. Treeningsaalides ei pea kandma maski.
  7. Soovitame tulla kohale 5-10 min enne treeningut, mitte aga varem. Nii saame vältida kogunemisi ja ummikuid ooteruumis.
  8. Ooteaeg enne treeningut. Palun jälgige, et lapse(ed) eesruumis ei jookseks. Võimaluse korral käige tualetis.
  9. Saali sisenemine toimub treeneri kutsel.
  10. COVID tõend. end on vajalik lapsega kaasas oleval lapsevanemal, kes siseneb treeningsaali. Soovitame telefoni alla laadida tõendist pdf fail ja ka enne esitamist avada või kaasa võtta paberkandjal. Kiirteste me kohapeal ei tee.
  11. Treeningu ajal on ühel lapsevanemal võimalik saalis viibida ning vajadusel last abistada ja julgestada. Palume lapsevanematel hoida omavahelist distantsi.
  12. Lapsevanemad, kes soovivad saalis viibida ja on pigem passiivsed osalejad (pealtvaatajad), võivad istuda põrandal või akna all (aknalaual), seista püsti, liikuda ringi vms. Palume mitte istuda inventari peal (pehmetel maandumismattidel, võimlemiskastidel vms).
  13. Juhul, kui olete kindel, et laps saab ilma lapsevanemata hakkama, siis kokkuleppel treeneriga, võite oodata ka eesruumis, kohvikus jne.
  14. Treeningul kaasategemine. Olge kannatlikud ja toetavad. Lapsed ei pruugi teha (kohe esimestel) treeningutel kaasa kõiki harjutusi. Iga asi vajab harjumist. Võib juhtuda, et pool treeningut ei tee laps kaasa, aga näiteks takistusrajal osaleb jne. Andke lapsele aega harjumiseks, soovitame mitte liigselt sundida ning pigem julgustada tegema ning kiitma positiivseid ilminguid.
  15. Treeningtasud. Käesoleval hooajal (september 2021- juuni 2022) on kuutasu 25 eurot. Täpsem info: http://akros.ee/treeningtasu
  16. 10x kaart. Käesoleval hooajal 10x kaarte ei väljastata. Eelmisel hooajal soetatud kaardid kehtivad kuni 31.12.2021. Kel veel jäänud kasutamata kordi, siis arvestame ümber kuutasudeks või võimalik kasutada veel vabatreeningutel.
  17. Proovitreening. Esimene treening toimib proovitreeninguna. Juhul, kui pole päris see, mida lootsite ning soovite kohast loobuda, siis täitke lahkumisavaldus ning tasu ei järgne. Kui osalesite treeningul, loobute, aga ei teata sellest klubi, siis tuleb tasuda kuutasu. Kui osalesite treeningul ja sobis, siis jätkub kuutasu-põhine maksmine.
  18. Personaalsed küsimsed. Kui on küsimusi, mis vajavad treeneriga läbirääkimist, siis soovitame suhelda vahetult (treeningul kohapeal või telefonitsi). Kui on tekkinud küsimusi, millele ootate vastuseid, siis ärge jääge e-maili peale lootma. Kui vaja, siis e-maili teel saame kokkulepped kinnitada.
  19. Gruppide kujunemine. Palume lapsevanematelt kannatust ja mõistvust, kui esimesel kuul on lapsi grupis väga palju. Kogemused näitavad, et grupid kujunevad aja jooksul välja vastavalt pere logistikale, lapse valmisolekule jne. Kindlasti suhelge treeneriga ja arutage, kuidas lapsele leida sobivaim võimalus treenimiseks.
  20.  Kui juhtub, et mingil põhjusel ei jõudnud oma grupi tavapärasel ajal treeningule, aga soovite erandkorras tulla muul ajal hommikusse gruppi, siis palume kindlasti see eelnevalt treeneriga kokku leppida.
  1. Vabatreening toimub reedeti kell 9.30-12.30 Näituse 33 saalis.  Ühtset grupitreeningut või organiseeritud tegevusi ei toimu. Paneme üles “taksitusraja”, mida saab iseseisvalt läbida või teha harjutusi ka omal soovil. Vajadusel saate treenerilt abi küsida. Saalis on antud ajavahemikul võimalik olla 50 minutit. Korratasu 7 eurot. Tasumine pangaülekandega. Piisab, kui tulete kohale ning eelnevat registeerimist vaja teha pole vaja. Vaadake eelnevalt üle ka reeglid: http://akros.ee/reeglid2021

183605143_4023931094316533_8700429468399023844_n